Reklaambrošüüride tähtsus teie äris

Advertising brochure

Tänapäeva maailmas näeme reklaami sõna otseses mõttes kõikjal. «Klippmõtlemise» ajastu on märkamatult ligi hiilinud. Tänapäeval piisab umbes 3 sekundist, et inimene saaks aru, kas talle meeldib see sisu, mida ta näeb või mitte. Ettevõtte omanik peaks püüdma reklaami kaudu kliente ligi tõmmata. Kõik ressursid suunatakse loominguliste reklaamklippide loomisele, kaasates populaarseid blogijaid ja see toimib. Kuidas on aga lood trükitud reklaammaterjalidega? Kas ka need on endiselt asjakohased?

Inimesed hindavad võimalust objektidega füüsiliselt suhestuda, olgu neiks siis flaierid, brošüürid, kataloogid või visiitkaardid. Selline taktiilne kontakt suudab luua brändiga sügavama emotsionaalse sideme. Trükireklaam ei nõua juurdepääsu internetile, mis muudab selle kättesaadavaks kõikjal ja igal ajal. Seepärast ei mineta trükitud reklaamitooted maailmas oma tähtsust veel niipea.

Mis on reklaambrošüür ja mille poolest erineb see bukletist

Brošüür on trükitud reklaammaterjal, mis koosneb tavaliselt mitmest leheküljest ja sisaldab teavet ettevõtte, toodete või teenuste kohta. Sageli kasutatakse üksikasjalikuma teabe esitamiseks, kuna voldikul või flaieril on 1-2 lehekülge. Neid saab kasutada sellistes erinevates turunduskampaaniates nagu otsepostitused, näitused, esitlused, ning poesiseseks jagamiseks.

Vaatamata sellele, et termineid «brošüür» ja «buklett» kasutatakse sageli sünonüümidena, on neil teatud erinevusi.

  1. Brošüüril on tavaliselt rohkem lehekülgi kui bukletil. Buklett on enamasti üks või mitu korda kokku volditud paberilehte, samas kui brošüür võib sisaldada mitut kokku kinnitatud lehte.
  2. Brošüür pakub ettevõtte ning selle toodete või teenuste kohta üksikasjalikumat teavet. Bukletid sisaldavad üldjuhul lühiteavet ja neid kasutatakse kiireks tutvumiseks  pakkumise põhiaspektidega.
  3. Buklet on lihtsama kujundusega ja sisaldab üldjuhul vähem graafikat ja teksti.
  4. Bukleti kasutamise eesmärk on teabe lühike ja kiire esitamine.

Kuidas koostada brošüür nii, et see klienti haaraks?

1. etapp: Eesmärkide ja sihtrühma määratlemine

Enne, kui maketi loomise juurde asuda, tuleb täpselt määratleda eesmärk ja sihtauditoorium. Esitage endale järgmised küsimused:

milline teave peab olema esitatud?

keda ma soovin ligi meelitada?

millist reaktsiooni loodan näha?

2. etapp: Struktuuri ja sisu planeerimine

Määrake peamised osad ja punktid, mis brošüüri lülitatakse. Siin teile näide struktuurist.

  • Tiitelleht: ettevõtte nimi, logo, reklaamlause ja tähelepanu köitev pilt
  • Sissejuhatus: ettevõtte ja selle missiooni lühikirjeldus
  • Põhiosa: üksikasjalik teave toodete või teenuste kohta, sealhulgas nende eripärad ja eelised
  • Klientide kommentaarid: reaalsed kommentaarid teie klientidelt usalduse tekitamiseks
  • Kontaktteave: kuidas saab teie ettevõttega ühendust

3. etapp: Atraktiivse kujunduse loomine

Kujundusel on kliendi tähelepanu köitmisel ja huvi hoidmisel võtmeroll. Järgige järgmisi soovitusi.

  1. Kasutage kvaliteetseid pilte: korralikud fotod ja graafika muudavad brošüüri atraktiivsemaks
  2. Järgige ühtset stiili: värvigamma, šriftid ja üldine stiil peavad olema kooskõlas teie ettevõtte firmastiiliga
  3. Liigendage tekst: lugemise mugavuse huvides kasutage pealkirju, alapealkirju ja markeeritud teksti
  4. Jätke õhku: ärge lehekülgi teksti ja piltidega üle koormake, jätke visuaalseks puhkuseks piisavalt valget ruumi

4. etapp: Teksti kirjutamine

Tekst peab olema informatiivne, veenev ja kergesti omandatav. Kirjutage lihtsalt ja arusaadavalt ning vältige keerukaid termineid. Rõhutage, mis kasu klient teie toodet või teenust kasutades saab. Iga osa lõppu või viimasele leheküljele paigutage üleskutse tegutsemiseks, näiteks «Helistage meile juba täna!» või «Lisateabe saamiseks külastage meie kodulehte».

5. etapp: Trükkimine ja levitamine

Pärast kõigi väljatöötamise etappide läbimist tuleb trükkimiseks leida kvaliteetne trükikoda. Kaua aga otsida ei tulegi, kuna meie ettevõte mitte ainult müüb printereid ja kassette, vaid me tegeleme ka reklaamitoodete trükkimisega. Tehke endale selgeks, kus ja kuidas hakkate brošüüre levitama. Neiks kohtadeks võivad olla messid ja esitlused, otsepostitused postkastidesse või paigutamine poodidesse ja kontoritesse.

Kuidas saab brošüür äri aidata?

  • Brändi ja tuntuse tugevdamine

Kui inimene näeb teie brändi esmakordselt, vaatab ta tõenäoliselt esmalt logo ja alles seejärel teksti brošüüris. Suur mõju on ka koloristikal, mis loob tervikliku, klientidele meelde jääva pildi.

  • Üksikasjaliku teabe pakkumine

Erinevalt flaieritest ja visiitkaartidest saab brošüüris ära tuua palju rohkem teavet. See aitab potentsiaalsel kliendil mõista, mida te endast kujutate. Samuti suurendab see tõenäosust langetada positiivne ostuotsus.

  • Klientide usalduse suurendamine

Klientide reaalsete kommentaaride ja edulugude lisamine brošüüri aitab kaasa usalduse suurenemisele teie ettevõtte vastu. Potentsiaalsed kliendid näevad, et teised inimesed on teie tooteid või teenuseid juba kasutanud ja rahule jäänud, mis teie pakkumises suurendab nende kindlustunnet.

  • Uute klientide ligimeelitamine

Brošüüre võib laiali jagada erinevatel üritustel, näiteks messidel, konverentsidel, esitlustel ja mujal. See aitab ligi meelitada uusi kliente, kes võivad olla teie pakkumisest huvitatud ja soovivad rohkem teada. Samuti võib neid jätta suure käidavusega kohtadesse, näiteks kaubanduskeskustesse, kontorihoonetesse ja poodidesse.

  • Müügi kasvatamine ja tulu suurendamine

Kvaliteetne vormistus soodustab müügi kasvu ja tulu suurenemist. Kogu sees olev teave aitab klientidel paremini mõista teie toodete ja teenuste eeliseid, mis võib kaasa tuua tellimuste arvu ja keskmise tšeki suurenemise.

  • Otsene mõju sihtauditooriumile

Brošüürid võimaldavad teie sihtrühma täpsemalt sihtida. Te saate kujundada erinevaid brošüüre erinevatele kliendisegmentidele, pidades silmas nende huve ja vajadusi. See võimaldab teil oma pakkumist tõhusamalt edastada ja suurendada edu tõenäosust.

Kokkuvõte

Kliente ahvatleda ei ole raske, põhiline on leida lähenemine ja valida õige strateegia. Reklaambrošüürid on võimas ja tõhus tööriist, mis võib teie ärile kasu tuua. Meie nõuannete abil saate tulevasele brošüürile luua ideaalse maketi. Samuti ärge unustage regulaarselt uuendada ja täiustada teavet reklaamtoote sees, et see jääks ajakohaseks ja vastaks teie äri ja klientide muutuvatele vajadustele.