Materjalid reklaambännerite jaoks: tüübid ja kuidas neid valida

bänner

See toode on välireklaami osa, mis näeb välja nagu lõuend, millele kantakse kujutis. Laiformaadis trükk on valmistamisel kõige olulisem. Valmis reklaambänner paigutatakse sõltuvalt ettevõtte tegevusalast kas hoonesse sisse või välisfassaadile. Seda kasutatakse tarbijaskonna teavitamiseks, et saadaval on uued tooted või teenused. Konstruktsioon on optimaalne pikaajaliseks kasutamiseks ja õigustab kõiki sellele tehtud kulutusi. Selle abil saab katta remondis olevad vitriinid või varjata vananenud ja oma algse viisaka välimuse kaotanud fassaadi.

Kasutamise põhieesmärk on suurendada kliendibaasi ja suurendada müügimahtu. Te saate end meelde tuletada, sest kui klient tegi ostu ja sellega rahule jäi, tuleb ta tagasi, kuid korduva reklaamita võib ostetud toode lihtsalt ununeda. Te saate suurendada oma logo või kaubamärgi tuntust, sest reklaambänner tänaval võimaldab teil oma tooteid meelde tuletada, eriti kui kasutada mahlakaid ja kirkaid värve.

Milline peab olema üks õige välireklaam

Selleks, et toode saaks püstitatud ülesannetega kestvalt hakkama, peavad selle valmistamisel kasutatud materjalid vastama mitmetele kriteeriumidele.

  1. Elastsus – valatud variantide puhul on elastsus oluliselt parem kui lamineeritud mudelitel. Spetsiaalsed lisandid suurendavad seda näitajat, pehmendavad kangast ja hoiavad ära selle mehaanilised kahjustused.
  2. Tugevus – bänner peab olema vastupidav halbadele ilmaoludele ja enneaegsele kulumisele.
  3. Vastupidavus järskudele temperatuurikõikumistele – värv peab olema sedavõrd vastupidav, et see külma või niiskuse mõjul ei pragune.

Kui olete materjalide klassifikatsioonis orienteeruma hakanud, saate valida reklaamiks ideaalse bänneri, mis vastab kõigile teie soovidele, ootustele ja nõudmistele. Arvesse tuleb võtta ka konstruktsiooni mõõtmeid, paigaldamise tähtaega, teabe eesmärki, kasutamise iseärasusi (kas see paigaldatakse õue või siseruumi) ja enda eelarvet.

Toodet on kahte tüüpi: staatiline ja dünaamiline. Esimene variant on klassika, aga selle formaat ei kohandu kõigi ekraanidega. Soodsa hinna tõttu on see siiski siiani populaarne. Teine on uuenduslikum, sageli animatsiooniefektiga ja kohandub hõlpsasti kõigi monitoridega olenemata nende suurusest.

bännerid

Bänneri materjalide tüübid

Nagu eespool juba rääkisime, kasutatakse bännerite valmistamiseks erinevaid kulumiskindlaid ja vastupidavaid materjale. Järgnevalt toome ära neist kõige asjakohasemad.

  1. Vinüül – seda iseloomustab suurepärane kulumiskindlus, see ei deformeeru ja tagab parima kvaliteediga pildi. Sellel on võimalik näidata igasuguse kirkusega värvikaid pilte ning samas on see ka ilus ja paelub tähelepanu.
  2. Paberbänner – sisaldab lateksit ja nailonit, on väga elastne, mehaanilistele kahjustustele vastupidav ja paigaldatakse ainult jäikade kinnitustega.
  3. Kangas – koosneb tugevast põhjast ja plastilisest täiteainest (kõige sagedamini kasutatakse vinüülpolümeere). See on optimaalne olukordades, kus on vaja kanda plakatile  pilt. See on universaalne, olles optimaalne nii sise- kui välistingimustes.
  4. PVC – seda materjali iseloomustavad ökonoomsus, mitmekülgsus ning vastupidavus UV-kiirgusele ja sademetele. Kujutab endast praktilist kaitsekatet. Kasutatakse valgustusega konstruktsioonidel ja võimaldab stendide kujunduses kasutada erinevaid toone.

Reklaambänneril on palju eeliseid: valmistamise lihtsus, funktsionaalsus, vastupidavus sademetele, vastupidavus, lihtne transportimine ja avar valik. Mõeldud kasutajate meelitamiseks ja neil olev teave paistab kaugele.

Kuidas bänneri jaoks materjali valida

Ideaalse variandi valimiseks tuleb esmalt endale selgeks teha konstruktsiooni eesmärk ja parim koht selle paigaldamiseks. Näiteks juhul, kui tahate selle paigaldada poe peale, valige võrk või kangas, mis on vastupidav järskudele temperatuurimuutustele ja niiskusele. Kui soovite paigaldada infoplakati siseruumi, võite kasutada lihtsamat varianti, mis võimaldab raha kokku hoida.

Samuti tuleb tähelepanu pöörata välis- ja sisetingimustes kasutamise võimalikkusele, parameetritele, vastupidavusele ja võimalusele kasutada pildi bännerile kandmiseks suureformaadilist trükki.

Bännerite paigaldamine ja kasutamine

Bännerite kinnitamiseks kasutatakse spetsiaalseid metallrõngaid (lüüverseid), millest tõmmatakse läbi detaile fikseeriv kinnitustross. Selleks, et välireklaami bänner näeks esteetiline välja ja oleks tuulekindel, peavad selle ääred olema tugevdatud, kinnitusrõngaste vahekaugus ühtlaselt 30-45 sentimeetrit ning augud paiknema sümmeetriliselt. Fikseeritakse ka tõmmitsatega.

Meie päevil on seda sorti kanga paigaldamine kiireim ja tõhusaim viis enda reklaamimiseks. Kvaliteetne paigaldus kindlustab reklaamitavate toodete atraktiivse välimuse.

Kanga hooldamine on lihtne. Kogunenud tolmu eemaldamiseks, kui plekke pole, piisab veest ja pehmest harjast. Raskesti eemaldatavate plekkide eemaldamiseks võib kasutada kõrgsurvepesurit ja keemilisi vahendeid.